Telefon : +420604104104, +420244464284
Provozní doba: Po-Pá - 9:00 - 17:00, So-Ne - zavřeno

Servis mobilních telefonů Sony Ericsson, Sony, Samsung, iPhone, Nokia, Microsoft, LG a Huawei (vybrané modely)

SERVISNÍ PODMÍNKY

1. Zákazník souhlasí, že jeho osobní údaje budou zpracovány v informačním systému firmy SAMI GSM Servis, s.r.o. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.
2. Servis v žádném případě nepřebírá zodpovědnost za data ponechaná v mobilním telefonu, ani nenese odpovědnost za případné ztráty dat, které nastanou zákazníkovi následkem poruchy. Zálohování dat je v plné odpovědnosti zákazníka.
3. Diagnostika závady (230 Kč s DPH) bude zákazníkovi účtována pouze v případě, kdy po přijetí přístroje v servisu, zákazník žádá vrácení přístroje bez provedení servisního zásahu a nebo je zařízení neopravitelné.
4. V případě, že závada uváděná zákazníkem byla zapříčiněna znečištěním vnitřních částí přístroje, náklady na vyčištění nese zákazník.
5. Zákazník je povinen si zkontrolovat vnější stav přístroje po opravě, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
6. Servis odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu závady a dle technologického postupu předepsaného výrobcem.
7. Na provedenou práci poskytuje servis záruku v délce 3 měsíce od okamžiku převzetí zákazníkem ve smyslu §654 Občanského zákoníku. Na náhradní díly použité při opravě, je poskytována záruka v délce 6 měsíců.
8. Servis je vždy povinen dodržet technologický postup oprav předepsaný výrobcem.
9. U zakázek, které si zákazník nevyzvedne do 30-ti dnů od data dokončení opravy je servis oprávněn účtovat skladné. To činí 10 Kč za každý započatý den v období 31-60 dnů od předpokládaného ukončení opravy, v období 61 a více 20 Kč za každý započatý den. Po šesti měsících od data dokončení opravy je SAMI GSM Servis, s.r.o. oprávněn na vlastní náklady přístroj prodat a výtěžek použít na uhrazení případné vzniklé pohledávky.
10. ZÁKAZNÍCI JSOU UPOZORNĚNI, že výrobce menším autorizovaným servisům opravy modelů Xperia Z, Z Ultra, Z1, Z1 Compact, Z2, Z3, Z3 Compact, Z3+, Z5, Z5 Compact, Z5 Premium, M2 Aqua, M4 Aqua a M5 nedoporučuje. I když používáme originální náhradní díly a jsme pozáručním autorizovaným servisem, záruční servis Vám v budoucnosti nebude akceptovat záruku! U všech "lepených" telefonů řady Z, nelze po opravě zaručit voděodolnost. Stačí, když se poškodí krytka, těsnění, ohne se rám apod. I když je poškození nepatrné a lidské oko ho nepostřehne, může to být pro MT fatální. Záruka na náhradní díl je 6 měsíců a na pracovní úkon 3 měsíce (záruka se nevztahuje na voděodolnost a mechanické poškození).
 
 

Autorizované servisní místo Sony a Sony Ericsson

Jsme mladá společnost, ale tým lidí, kteří ji představují, má již více než 18ti leté zkušenosti při odstraňování závad na mobilních telefonech a příslušenství.

Při řešení závad je postupováno výhradně dle postupů daných výrobcem. Naši zaměstnanci jsou pravidelně školeni za podpory výrobce.

Prostory, ve kterých se zařízení opravuje, jsou antistatické.

Zakázky jsou po celou dobu opravy evidovány servisním programem. Stav zakázek je přenášen na naše WWW stránky a zákazník se tak může kdykoli podívat, v jaké fázi opravy se zakázka nachází.

Aktuality

Foto_Xperia M4 Aqua

 

Adresa
SAMI GSM Servis s.r.o.
prodejna Comfor Shop
Libušská 1995/276
Praha 4 - Libuš
142 00
IČO: 28601416, DIČ: CZ28601416